şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

küfürlü

with 6 comments

“size / nasılsın diyerek başlayan telefonlarınıza / (garip, tuhaf aslında) / beyaz bembeyaz tabiatımla / ‘iyiyim’ diyorum.” diye yazmışmış. kendi ellerimle kendi hayatımı siktim, affedersiniz ama size bahsetmediğim ve kimseye de bahsetmeye değer görmediğim, yani o zaman neden söylüyorsam işte, bi şeyler bi şeyler. ulus’ta, heykelin oralarda dolaşsanız keşke, sonra da eve gelip erişteli yeşil mercimek yapsanız.

Written by şenay izne ayrildi

30/09/2012 16:23

bırakınız anlatsınlar, diye yazmış kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben artık Ulus’ta heykelin orada gezebilirim.

    seyyarat

    01/10/2012 at 22:51

  2. Wittgenstein gibi “itiraf, yeni bir hayatın başlangıcı olmalıdır” demem, demeyeceğim.
    Bu yazının altına Nagor’dan bir yorum beklerim diyeceğim.

    Limonlu Bahçe

    02/10/2012 at 17:01

  3. eş durumundan ankara’lı mı oldunuz, sevgili seyyarat? bana oralarda rastlarsanız, selam verin e mi?
    hahh, güldürürken düşündürttünüz beni sevgili Limonlu.

  4. -“ben bunları hak etmek için ne yaptım?”
    -“hiçbir şey. hiçbir şey yapmadın. o yüzden başına gelen her şeyi hak ettin.”

    yahu kim bu Limonlu, kim kim…?

    hamiş: sana yeni yemek tarifi gerek, ya da saatli maarif takvimi.

    nagor

    02/10/2012 at 21:12

  5. Evet. Rastlamak yerine denk getirebiliriz bence.

    seyyarat

    10/10/2012 at 08:33

  6. hiii, ben onu yapamam ki sevgili seyyarat, beni şu kadar tanırsanız, beni çok rahat anlarsınız. gene de çok onurlandım teklifinizden.


Bir Cevap Yazın

