şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

şarkıdan bahset

with 2 comments

jerry kimseyi ikna edemiyor, metroda karşısında çıplak oturan adamla gidiyor coney adasına, patates kızartması kokusunu içine çekiyor; dönme dolap, atlıkarınca, çarpışan araba. jonathan da fiona’yı götürüyor oraya, onlara adlarıyla sesleniyorum, zaten bütün kız arkadaşlarını götürür ya. fiona gene götürsün istiyor, o küçük yumruklara göz yumsun istiyor, anlatmaya yanaşmıyor gerçi ama üzgün, belli.

Written by şenay izne ayrildi

12/09/2012 17:20

musika kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Çok iyi biliyorum ben bu bölümü, tüm Seinfeld bölümlerini bildiğim gibi tabii. Neyse, seviyorum o dörtlüyü diyeyim de konu iyice dağılmasın, yeterince dağılmış zaten.

    Senin yazılarını da aynı onları sevdiğim gibi seviyorum Şenay, daima ve ilk günkü heyecanla (;p) takipçinim.

    p.s.: Nasıl da bağladım ama konuyu, aferin bana;)

    justineboheme

    12/09/2012 at 23:00

  2. heyyy, sizi seviyordum, seinfeld’i sevdiğiniz için daha da çok seviyorum artıkın. bir de bahsettiğim şarkıyı da severseniz, o zaman daha ne kadar çok sevebilirim bilemedim.


Bir Cevap Yazın

