şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

gelecek tahayyülü

with one comment

 

evlenirsem ve çocuğum olursa işte, onunla akşamları yumurta yer ve radio dept. dinlerim, “biraz balkonda oturalım mı?” derim ona, o da “şimdi olmaz” der, ben de suratımı asarım, ona ihtiyacım yokmuş gibi yaparım.

Written by şenay izne ayrildi

05/09/2012 18:13

bırakınız anlatsınlar, bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ben de biraz önce bir bebeğimizin olduğunu gördüğüm bir rüya ile uyanmıştım: bebeği bir kolinin içinde veriyorlar, hiç görmüyoruz onu rüya sırasında ve çok yabancı hissediyorum kendimi bebeğe. zamanla abbası olduğumu hissederim heralde diye düşünüyorum. neden ismini düşünmedik şu vakte kadar diye de düşünüyorum bi ara. sonra eve misafir falan geliyor ve üçübiarada istiyor bunlar ama evde yok üçübiarada ben de uzun bi yolculuğa çıkıyorum, şehirler arası bir yolculuğa kahvelerini bulmak için. otobüste erol evgin yanımda oturuyor. kalın bir gazete tomarı uzatıyor bana, kırk yıllık dost gibiyiz, “okusana şunları,” diyor, “bak benim hakkımda ne güzel şeyler yazmışlar.” onun kendisiyle ilgili bu heyacanı bir dostu olan beni utandırıyor.

    erhan b.

    06/09/2012 at 06:16


Bir Cevap Yazın

