şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

ortama karışık

leave a comment »

buradakiler beni sevmiyor, ben de kendimi sevdirmeye çalışmıyorum artık. bu saatten sonra gıdığı terleyen birini kolay kolay sevmezler. yani ben elmayı seviyorsam elmanın da beni sevmesini isterim* aslında ama olmayınca olmuyor be şişko patates. “kısmetini mi bekliyorsun” diye sordu bugün burada biri “kısmetim kaçtı” dedim, aslında yalan, ona anlatacak değildim bazı şeyleri ya, bu soruyu bana sormasına içerledim. akşam yemeğinden sonra markete gittim, erik ve ekmek almaya, biraz da evlerine dönenleri izlemeye ve balkonda oturanları. kasiyer kız çok ofluyordu, “yoruldun mu?” diye sordum, yorulmuşmuş ve sinirlenmişmiş. kasiyer kıza acıyan müşteri işte, kendime sinir oldum. eve dönerken mekanın birinde shins çalıyordu, hem de eski kasetlerinden bir şarkı, herkes nasip olmayan bir şeyi sevdim. adamın biri de çirkin köpeğinin kakasını topluyordu.

560. yazı da böyle bir şey.

* bir yerlerden apartma.

Written by şenay izne ayrildi

27/08/2012 17:39

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

