şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

yıllık iznimin diğer bölümü

with 2 comments

her şey mümkün, sevgili yazlıkçılar. ben en en son 2007 de tek başıma sessizce denize giriyordum, çıldırıyordum, üzümle karnımı doyuruyordum. 5 yıl sonra, hiç bir şey değişmemişse eğer, neden yaşadım diye sormaz mı insan? *

en yakın arkadaşımdan apartma.

Written by şenay izne ayrildi

11/08/2012 05:47

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aliskanlilik bagimliligi ..

    Madonna rollt

    11/08/2012 at 10:25

  2. bunun bir de 15 yıl olanı var..

    tuulia

    12/08/2012 at 09:38


Bir Cevap Yazın

