şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

denilecek bi şey

with 3 comments

bize burada her gün şemdinli deniyor, 5 şehit deniyor, dağlar, terörler, ele geçirmeler filan, sonra da normal hayatımıza devam etmemiz, ne bileyim çamaşırları balkona asmamız filan bekleniyor, bekleniyor mu? artık hakkında konuşmak bile istemiyorum, ne yapılması gerektiğini konuşalım  ve hatta yapalım istiyorum. ama nerdeeee?

Written by şenay izne ayrildi

07/08/2012 16:24

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. o kadar yazdım, iç karartıcı yazdım.. sanırım o yüzden yorumum patladı.. ben de dedim, madem o kadar yazdım bari kendime yazayım. ne kadar kaypak…

    tuulia

    08/08/2012 at 08:09

  2. aslında hepimiz şehit haberi verdikten sonra şarkı söyleyen entivi spikeriyiz dedim demin.yine diyorum.kusura bakmasınlar.bakmayın.bakmayalım.sen ben o biz siz onlar hepimiz.benim de kusacak çok şeyim var bu konuda. lakin ne olacak ki..koca bir hiç.belkim şimdi oldugu gibi egomu tatmin etmiş olurum en fazla! ama işte şu da var ; konuşşsam tesiri yok sussam gönlüm razı değil ikilemi belki. belki başka bir şey..neyse zaten bizim yerimize twitterda bu işi çok iyi yapanlar var. onlar sağolsun!

    fahimbey

    08/08/2012 at 10:41

  3. bize de yazın sevgili tuulia, “aynı ben” diyelim soora.
    işte, fahimbey, ben de bunu diyorum, tivıtır ne ya, konuşmak ne? konuşacaksak ne yapılacağını konuşalım, ne bileyim birileri akıl versin ve bize mantıklı gelsin.


Bir Cevap Yazın

