şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

filiz’in arkadaşlığı 2

with 5 comments

en yakın arkadaşımın en yakın arkadaşı yıllık izinde, iki hafta yok, dolayısıyla o, bana kaldı. iki gündür öğlen yemeklerini beraber yeyoruz, servise beraber yüreyoruz ve servisin önünde servis kalkana kadar konuşayoruz. “bence sen çok özelsin” diyorum ona çaktırmadan, o eski sevgilisinden bahsedeyor ya da “ohaaa, buna herkes cesaret edemez” deyorum tatil planlarını anlatırken. böyle gerzek konuşmalar işe yararsa haftasonu görüşürüz gibime geleyor.

Written by şenay izne ayrildi

10/07/2012 18:14

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ‘misafiri seviniz, çünkü onlar misafirlikle doludur’ hadis-i şerifi mübarek üç aylarda düsturunuz olsun efendim:)

    Gloria Jean's Coffees

    11/07/2012 at 07:09

  2. belledim sevgili gloria. hooohooo.

    şenay izne ayrıldı

    11/07/2012 at 17:24

  3. Ya tutarsa 😜

    Madonna rollt

    11/07/2012 at 17:26

  4. “çelikten korksaydık trene binmezdik” sevgili rollt, hoohoo.

    şenay izne ayrıldı

    11/07/2012 at 17:43

  5. Ben döndüm bile ..

    Madonna rollt

    12/07/2012 at 16:17


Bir Cevap Yazın

