şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

onlarla gidilmemesi

with 2 comments

çağırdılar gitmedim, ısrar ettiler, onlar ısrar ettikçe şımardım, “yok, gelmiycem” dedim, “bizi üzüyorsun” dediler, inanmadım. “ne gidicem yaa”, ben buna alıştım. hem bu neyin sevmesi böyle? savaş olsa, diyelim, ben gene kendimden ve bu boktanlıklardan bahsederdim herhalde. “ama gündelik hayat devam etmeli” filan derdim utanmadan.

Written by şenay izne ayrildi

26/06/2012 16:42

bırakınız anlatsınlar, bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. üzgün ve öfkelisin…

    Mado Dondurma

    27/06/2012 at 11:38

  2. değilim, yani makine kimyanın lokaline gitmesem de olur, oradan da hadise konserine gidenleri küçümsemesem de olur.

    şenay izne ayrıldı

    27/06/2012 at 16:38


Bir Cevap Yazın

