şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

yaşanmışlık

with 4 comments

“otlar kurumuş” derken ben içimden,”ekinler sararmış” diyor o, şiirsel. bunların hepsi biz kırıkkale’ye, köy düğününe giderken oluyor, burada çalışanlardan biri evleniyor. “arabada boş yer var, isterseniz siz de gelin”. peki ama bulaşıkların suyunu kim akıtacak, balkonda kim kayısı yiyecek ve parktan kim dönecek? bugün eksik kalsın hepsi, köylüleri niçin sevmeyelim? “dönüşüm sorun olmaz mı?”. olmadı. ama neden kendimi gariban hissettim, yetim gibi, kimsem yokmuş gibi. tanımadığım insanlar eğleniyorlardı.

Written by şenay izne ayrildi

22/06/2012 20:19

bırakınız anlatsınlar, bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ah işte, o ortada tek başına içen benim.

    tuulia

    25/06/2012 at 06:54

  2. ben burada hepimizden bahsediyorum, hoohooo (kafadan atıyorum tabii)

    şenay izne ayrıldı

    25/06/2012 at 17:00

  3. Tanımadığım insanların eğlenmelerini hoş görebiliyorum ben. O ortadaki gibi otururken tanıdığım bildiğim kimselerin neşe böceği kıvamında olmalarına ise dayanamıyorum.

    Sedef İskender

    26/06/2012 at 05:58

  4. heyyy, siz de tanıdıkları insanlara sinir olanlardansınız.

    şenay izne ayrıldı

    26/06/2012 at 15:47


Bir Cevap Yazın

