şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

alperen’in fermuarı

with 11 comments

alperen’in fermuarı açıktı bugün, çay almaya giderken gördüm, çayı alırken de gördüm, gri donlu. bi şey demedim, “sıcaklamış zaar” dedim kendim kendime. alperen sadece işi düşünce size selam veren tiplerden. yemekhanede tek yemek yerken yanınıza oturmayanlardan işte, haftasonu aramayanlardan. şişko.

Written by şenay izne ayrildi

20/06/2012 18:34

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

11 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ahahahaa. çok datlısın. fassbinder’in pipisi, alperen’in fermuarı, derken, hava manyak sıcak tabii:)

    aglea

    20/06/2012 at 19:18

  2. doğrusu; fassbender miymiş? ha evet ya, bu benim yazdığım yönetmen olandı. ama olsun. sonuçta, neysiee:)

    aglea

    20/06/2012 at 19:20

  3. üst üste geldi sevgili aglea, bunlar benim planladığım şeyler değildi, hayal ettiğim hiç değil.
    heyyy, bu yazın çok heyecan verici olacağını söylemiştiniz… unuttuğumu sanmayın.

    şenay izne ayrıldı

    20/06/2012 at 19:21

  4. ben sizi anlamıştım :)

    şenay izne ayrıldı

    20/06/2012 at 19:22

  5. beni anladığınızı bile bile, belki bi yorum daha yollama isteği, bahanesi oldu, olsundu zaten. hem, evet bu yaz çok sıcak ve tam da söz verdiğim gibi heyecan verici, kalp çarpıntılı, sevgili şenay:)

    aglea

    20/06/2012 at 19:26

  6. hoohoo, darısı tüm çarpıntılısızlara o zaman.

    şenay izne ayrıldı

    20/06/2012 at 19:30

  7. amiiin:) üstünüze afiyet, ayrıca bi de “yaz romanı”na başladım, hafif, serin, romantikli, bu kalpli, çarpıntılı laflar ordan da dolandı dilime biraz:)

    aglea

    20/06/2012 at 19:32

  8. aaa, yazar var aramızda. bizi de yazın sevgili aglea.

    şenay izne ayrıldı

    20/06/2012 at 19:44

  9. ah nerdee, sevgili şenay, hem hazır yazılmışını okumak varken. kendisi, stefan zweig, ve çok aşık o romanda, sanırsınız, okurken kalp atışları duyulacak:)

    aglea

    20/06/2012 at 19:54

  10. ay ben nasıl yanlış anlamalar, cahillikler. siz başladım derken yazıyor oluşunuzu düşünmem. her şeyimden utanıyorum şu anda.

    şenay izne ayrıldı

    20/06/2012 at 19:56

  11. ahh rica ederim. halbuki şu an bu sohbetten o kadar memnunum ki. ard arda yazmak istiyorum, öyle tatlı bi iletişim. gerçi bir derdimiz var, kız, romandaki, ah nasıl anlatsam, kötürüm o. ve çok bedbaht.

    aglea

    20/06/2012 at 20:00


Bir Cevap Yazın

