şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

ammaaannn

with 11 comments

şöyle bir pikniğe giderler de beni çağıran yok, başkalarından öğreniyorum. her ankaralı pikniği sever, beni sevmiyorlar, belli ki pikniğe çağırılmadım. patates salatası yapmıştım, değişmez, tek başıma yedim işte.

Written by şenay izne ayrildi

07/04/2012 18:47

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

11 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Patates salatasını tek geçerim. Tek başına da güzeldir o, bak keyfine, afiyet, bal, şeker olsun;)

    Ne çok virgül var!

    justineboheme

    07/04/2012 at 19:52

  2. ayy piknik mii! çok alaturka. zaten ankara da çok alaturka değil midir?

    passive

    07/04/2012 at 21:05

  3. Akşam vakti bir yorum yazmıştım, gitmemişti, bu gider mi acaba? Dur, deneyeyim.

    justineboheme

    08/04/2012 at 03:32

  4. A, gitti. Ama akşam yazdığım yorumu unuttum şimdi de;) Neyse, şöyle bir şeydi; “patates salatasını tek geçerim ve onu tek başına yemek de güzeldir. afiyet olsun canım.”
    Öpüldün.

    p.s.: Ankara, alaturka, piknik, hey allahım, sabah sabah gülüyorum;)

    justineboheme

    08/04/2012 at 03:37

  5. ahhhh, ankarada “bazı saatler/alaturka vakitlere ayarlı”. haftasonları meselam.
    patates salatasını, bilseniz öyle çok yapıp yiyorum ki, dereotlu, soğanlı, patatesli, zeytinli ve çaylan.

    sevgiler.

    hamiş : sevgili justine, yorumunuz “istenmeyen” olarak algılanmış, tamamen wordpress’in terbiyesizliği.

    şenay izne ayrıldı

    08/04/2012 at 04:24

  6. bu ara wordpress yorumlarda biraz saçmalıyor nedense..

    passive

    08/04/2012 at 08:31

  7. Hiç güzel yapamamışlar piknik. patates salatasız piknik mi olur? Öpüyorum.

    Atze

    08/04/2012 at 12:02

  8. facebok resimleri yalan mı söylüyorlar acaba? gülüşmeleri, sarılmaları, poz vermeleri patates salatası yerine mi geçiyor acaba?

    şenay izne ayrıldı

    08/04/2012 at 13:50

  9. Allahın bok suratlı sitesine mi güveneceğim? O fotoğraflar sararmıyor bile. Ayrıca evet, çok pis fena eğlenmişler gerçekten.

    Atze

    09/04/2012 at 09:43

  10. Ayrıca blogunun doğum günü kutlu olsun tamam mı?

    Atze

    09/04/2012 at 09:46

  11. alacakları olsun, göreceklerler günlerini.

    şenay izne ayrıldı

    09/04/2012 at 16:14


Bir Cevap Yazın

