şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

sonradan başlık başlık

with 2 comments

anne bayılır, baba titrer, hala taksiye atladığı gibi eve gelir, korkarak kapıyı açar. hepsi ben telefonları açmayınca olar. oysa ben en yakın arkadaşımı berlin’e uğurlamaya, istanbul’a gitmişimdir. yaptıklarım insanları allak bullak edercesine imiş. insanlar, onlar bana üzülürler, her şeyin başıma gelebileceğini düşlerler. hazır istanbul’da iken de birkaç görsel edinmemek neden?

bu görselde hem zekiyim hem ukala. hatalıydım, ama anne babam da hatalıydı. fazla aramışlardı.

bu görselde bir yalanın yalan olamayacak kadar güzel olmasını anlattım. bilmem ki ne demek.

ve bir klasik. o tuvalet benim, bu tuvalet de.

Written by şenay izne ayrildi

01/04/2012 19:36

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ne sandın akıllım, çok seviliyosun işte, alla alla yeaağ.

    Atze

    01/04/2012 at 21:19

  2. ayy yok (ayol), biz kim sevilmek kim? hoohooo, alışık değilim böyle şeylere.

    şenay izne ayrıldı

    02/04/2012 at 16:47


Bir Cevap Yazın

