şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

haftasonu resimli 3

with 6 comments

hava güneşli diye iyi hissedenleri düşündükçe içim ürperiyor. eskiden hissiyatlarımı aktarırken artık yaptıklarımı anlatıyormuşmuşum gibi, yaptığım şeyler de bir elin parmakları ne kelime.

şişhane’de cayır cayır bir akşamın üstü. merdivenleri çıkmış derbi heyecanlı insanlara bakıp “ulan üzülmeye değer mi?” , yapacak bir şey yok, ya üzüleceğiz ya değişecek miyiz?

bu yazı da şişko geçireceğiz, belli. ıslak kek, brovni, kakaolu ya da her neyse işte 1 tl oldukça ve canın sıkıldıkça, yanların da lömbür lömbür ve göbekten baldırlar ve kollar da.

size, karanlıklar içinde oturduğumu söylemedim hiç, benim için endişelenmeyin isterdim. geçen hafta, bu evdeki ilk avizemi aldım, güle güle yakmayacağım kesin.

kurt cobain’i başka türlü seviyorum. yani 7/24 nirvana dinlemiyorum, feysbokta kurt cobain sayfasını beğenecek değilim. aklıma geldikçe seviyorum ve olanları başka türlü  yorumluyorum. mesela lokum aldım ve eski dergileri okuyorum. bilmem ki nasıl olur?

en yakın  arkadaşım, enstantane mi ne, çok sever. fincanın yanında duran bir kaşık ya da ipte çamaşırlar. buradan ona sesleniyorum “dudaktan kalbe bir yol var ki / sevgi ve şefkattenmiş”

Written by şenay izne ayrildi

18/03/2012 12:45

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Halbuki ben sizden dün vefat eden İSkenderiye Kıptî Ortodoks Kilisesi Başpsikoposu Shenouda III sonrası hakkında, başta Mısır’da yaşayan Hristiyanlar olmak üzere Ortadoğunun geleceğine yönelik sosyolojik analizler bekliyordum…

    m e l k i s t e d e k

    18/03/2012 at 16:41

  2. insanlara beklediklerini vermemekte ustayımdır, kafadan atıyorum tabii. peki biz neden sizin sitenize yorum yapamıyoruz?

    şenay izne ayrıldı

    18/03/2012 at 20:23

  3. Yorum penceresinde açıklamasını yazmışım ya: “Zamanında Yazacaktın Yorumunu. Artık Çok Geç Anacım…”

    Artık bir beklentim kalmadı, siz kazandınız…

    m e l k i s t e d e k

    18/03/2012 at 20:32

  4. haksızlığa uğradım resmen.

    şenay izne ayrıldı

    19/03/2012 at 16:59

  5. avize şahane.

    tezer

    23/03/2012 at 15:59

  6. aydınlattığı alanları görseniz bir de.

    şenay izne ayrıldı

    23/03/2012 at 20:08


Bir Cevap Yazın

