şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kızın adı müjgan

with 5 comments

siz benim geç saatlere kadar yüzüm ellerimde oturduğumu, bir işin içinden nasıl çıkacağımı düşündüğümü sanadurun, ben erkenden yatıyorum. aklıma gelmesin de ne yapacağımı bilemeyeyimdir, birini daha özlemek de nesi? onun ataması istanbul’a yapıldıysa ve “olsun, her haftasonu görüşüz” diyesiye. benim bu yalanlara karnım tok.

Written by şenay izne ayrildi

08/03/2012 17:30

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ah üzüldüm

    Madonna

    09/03/2012 at 14:00

  2. Şenaycığım, yalan değil de o söylenilen, avuntu lafı diyelim. Benim iznim de bitti bitiyor, hasret filan başlayacak yine, olsun, ne yapalım, yüzümüz ellerimizde oturalım mı yani? Erken yatalım desem, ben onu da yapamam. Özetle; nereden baksak şanslısın sen;p
    Çok sevgiler, öpüldün.

    justineboheme

    09/03/2012 at 16:35

  3. siz şanslı deyin, ben suratımı asayım… bugün yemekhanede en yakın arkadaşım sevgilisiyle oturdu mesela.

    şenay izne ayrıldı

    09/03/2012 at 20:19

  4. Ya sabır… Yaza düğünün olacaktı ya, ne kaldı şurada?

  5. Bütün derdin yemek olsun bir önce diyete basla bence! Hem damatliginda rahat hareket edersin

    Madonna

    09/03/2012 at 23:12


Bir Cevap Yazın

