şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

yeni ciciş

with 5 comments

heyy,  ipe sapa gelmez bir düşünce, benim işten iki gün “kafa izni” alıp istanbul’a gitmem ve geri dönmem (bir sürü materyal ile):

kurtuluş’un gayri müslim sokaklarında bir insanın sormasından daha doğal ne olabilir dediği bir soru.

bir erkek, şarkıda soruyor ya, biz de o sırada oradan geçiyorsak ve aklımızda kalıyor, aklımızda kalsa iyi, aklımızı karıştırıyor. susuyoruz.

mesaj vermek istedim, levent kırca ile sevişemiyeceğime göre? (hell yeaaaa)

ve bir klasik. dostlar ihtiyaç molasında görsünler.

Written by şenay izne ayrildi

07/02/2012 21:39

bırakınız anlatsınlar, diye yazmış kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ah, gece gece iyi geldi.. 17 senelik dosyaları deşer ve bunalımlara girerken.. gerçekten.

    tuulia

    07/02/2012 at 22:11

  2. Ben de gideceğim yakında, yakında değil de, ben öyle diyorum;) Ne aldın ki, merak ettim? Bir de, özlemişim seni.
    Hmmm, bitti sanırım;p

    justine

    07/02/2012 at 22:46

  3. heyy, iyi gelmesine sevindim sevgili tuulia.. ankara’ya gelin diyorum mütemadiyen. burada da bunalıma girilir ki?
    heyy heyyy, sevgili justine, gidin ama dönerken burulmayın, ben buruluyorum. onlar çaya oturuyor, ben çantamı topluyorum filan. materyal dediysek birkaç eski dergi, anne böreği ve fotoğrafgiller.

    şenay izne ayrıldı

    08/02/2012 at 17:32

  4. makinenden memnun musun?

    nagor

    08/02/2012 at 18:18

  5. heyy, memnunum sevgili nagor, memnuniyetimi dostlarıma bildiriyorum, şikayetimi kimselere etmiyorum.

    şenay izne ayrıldı

    08/02/2012 at 19:26


Bir Cevap Yazın

