şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

en sonunda

with 7 comments

en yakın arkadaşım izmit’e taşınıyor, orada iş buldu. ninesi ile yaşayacağı için bir süre. çoktan yaşamış’ta artık umursamaz olmuş gibi onunla dipsiz tecrübelerimi paylaştım, “bak” dedim “sakın çıplak ayak betona basma” dedim “o patikler boşuna örülmüyor” dedim. “ev almakta acele etme” dedim, “sonunda akşamları erkenden battaniye altında uyuklar olursun” dedim, “unutma” dedim “kitap, film, müzik, blog… bunlar iyi gelmez ve yetmez” dedim. umuyorum anlıyor.

Written by şenay izne ayrildi

12/01/2012 18:23

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Biliyorum, bile isteye yapıyorsun bu hataları;) Neyse, ev almak için acele etsin, diğerleri bence de iyi gelmez. Yok ya, bazen iyi gelir, bazen gelmez. Aman, neyse ne.

    justine

    12/01/2012 at 19:19

  2. eskiden benim de hayalimdi ev almak; şimdi o kadar çekiciliğini kaybetti ki. nasıl olsa gideceğim diyorum. kafa gitti zaten ki en önemlisi de budur.

    nagor

    12/01/2012 at 20:08

  3. türkçe’yi büküyorum sevgili justine, hoohoo, kafadan attım tabii ki.
    genelleme yapmışsınız sevgili nagor. mersi.

    şenay izne ayrıldı

    13/01/2012 at 17:11

  4. Yok yok, bükme evirme kısmına bayılıyorum sevgili Şenay, sorun ayrılmayan “da” kısmında, ona takılmadan edemiyorum;p

    justine

    13/01/2012 at 17:58

  5. doğup büyüdüğüm yere geliyor demek, kah karamürselliler (biz) pek sevmeyiz orasını ama umarım o sever.

    hacivat

    13/01/2012 at 20:18

  6. aaa, sevsin tabiikii, ona orada ekmek verecekler, su verecekler. siz de sevin.

    şenay izne ayrıldı

    14/01/2012 at 11:19

  7. öyle bedava sevgi nerede efendim, pişmaniyesini alır gelir başını açılı bir şekilde büker biz de severiz, gayrisi mümkün değil kurtarmaz, kah ben halen ist.dayım ama çevrem geniş korur kollarlar.

    hacivat

    14/01/2012 at 19:13


Bir Cevap Yazın

