şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

bugün II 8resimli9

with 3 comments

öğlene kadar güneş salonda. kahvaltıdan sonra camın önünde oturup su doku çözüyorum, saat 2 oluyor, ben hala “çok kolay”ı bitiremiyorum. yani çözemiyorum aslında. berlin’de metroda kızın biri su doku çözüyordu. ben de durak adlarını okuyordum. aklıma geldi.

öğleden sonra marketleri dolaştım biraz, çamaşır suyu, deterjan, patates, diş macunu. fiyatlara bakarak aklımda tutarak kıyaslamalar yaptım. annem gibi. sonra da pastanede üzümlü kek ve çay. toplam 2 tl. dışarıya bakmalar. gazetede boktan köşe yazarları, gerzek gündemleri.

sokakta ne çok noel ruhu. hiçbir ağaç yok ki ışıklandırılmamış olsun. umutlu değil de, ne bileyim, mahzun.

hamiş : yeni samsung pl 20. öncekini kaybetmiştim, öyküsünü biliyorsun.

Written by şenay izne ayrildi

18/12/2011 15:26

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. -“da” ayrı, “hiçbir” birleşik, benim için öyle yazdığını düşünüyorum, bir çeşit noel hediyesi belki;p
    -Buralarda hiç süslenmiş ağaç görmedim, dışarıya çıkmıyorum, ondan olabilir.
    -Hastaneyi daha süslemediler, süslerlerse iyice mahzun bir şey olur.
    -Marketlerde ben de öyle yaparım, ama bir türlü aklımda tutamam fiyatları, kendime sinir olurum.

    Olmak fiiliyle kaç türlü yüklem yapılır, bunu düşünürken saçımı kurulayayım bari. Başımda havluyla oturuyorum tembel tembel, daha börek yapacağım. Bye.

    justine

    18/12/2011 at 15:58

  2. A, bir de makinen iyi çekiyormuş, benim dandik çekimlerime benzemiyor bu fotolar. Güle güle kullan. Sevgiler.

    justine

    18/12/2011 at 16:00

  3. ahhh benii, nasıl yaptım bunu, sizlere benzedim iyice.
    şaka şaka, hemen düzeltiyorum.

    şenay izne ayrıldı

    18/12/2011 at 16:20


Bir Cevap Yazın

