şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

evim, canım benim

with 2 comments

“mal canın yongasıdır” derler de yonganın ne demek olduğuna baktıktan sonra hak verdim kendilerine. buna da sevgili justine‘in kazası sonrasında uyandım. yani benim malıma, evime yani, bir şey olursa, allah korusun, içime kapanırdım, herkese terslenirdim, haftasonları hep evde otururdum herhalde. kesilen, yontulan veya rendelenen bir şeyden çıkardı parçam.

hamiş : yazının olduğu sayfada şapkalı fotoğraf ile ilgili yorum yapamıyorum. sadece hiç bana göre değil diyeyim de ve fazla iddaalı ve çok kaba.

Written by şenay izne ayrildi

09/12/2011 17:48

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Evine, malına ve en önemlisi canına inşallah bir şey olmaz canım. Rahatlayacaksan bu haftasonu evdeyim, ve aslında zorunlu çıkışlarım dışında hep evdeyim;)

    hamiş; Dün gece ablamların yeni aldıkları evin mutfağı yanmış, söylediklerine göre baya bir yanmış üstelik. Fritözden çıkmış yangın. Serap çalışıyor Erzurum’da şimdi, annem Lily ve Deyvo temizlemeye uğraşmışlar. Bir de Poliş onlardaymış, zavallı kız tatil için gitmiş ama rezil olmuş günü. Diyeceğim şu ki, herkese terslenmekse mesele ve o iyi edecekse insanı bizde çok var onu yapmak için sebep. İçe kapanıklık kötü bir şey değil ama, faydalı olabilir.

    justine

    09/12/2011 at 23:10

  2. haydaaa, kötü şeyler olmuş gene, neler oluyor ama, onlar da mı dalgınlardı? geçmiş olsun tekrar.

    şenay izne ayrıldı

    10/12/2011 at 04:32


Bir Cevap Yazın

