şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kanasın

with 2 comments

marketten ucuza çürümüş sebze alınması.  patıcanlar pörsümüş, domatesler ezik, biberler buruşmuş, kabaklar hep yumuşak, hepi topu 1,55 tutuyor, bozuklukları sayıyorum. çürük sebzeden türlü yapılır, yoğurtla yenir. marketten çıkıp parkın içinden geçerken köpeğin biri yaklaşıyor, başını okşuyorum, poşeti kokluyor. “orda sana göre bi şey yok” diyorum, kime göre varsa artık, “bırak, eve gideceğim” diyorum “iki,koca,sessiz gün. duvarlar,kitaplar,perdeler”.

Written by şenay izne ayrildi

25/11/2011 19:03

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tavan kapı ve duvar arasında kanamak ile, o kapının dışındaki dünyada oluk oluk kanamak arasında çok bir fark var mı ki? Buradan görünene göre sokaktayken yorganı kirletmiyoruz o kadar.

    Hamiş: çarşamba günü işe gitmek üzere evden çıktığımda, apartman kapısı önünde bir tekirin yaprak yediğini gördüm, üstelik tombulca bir şeydi. Eve çıkıp kedi maması getirsem mi diye düşündüm bir an ama bana bakıp dikti gözlerini, “hayır, ben vejeteryanım” bakışıyla süzdü beni. Parktaki köpek de böyle tabiatını inkar eden bir canavar olmasın?

    M e l k i t s e d e k

    26/11/2011 at 08:40

  2. derdi dünya olanın dünya kadar derdi olur yahu…

    mim

    26/11/2011 at 10:41


Bir Cevap Yazın

