şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

komşuda film

with 4 comments

komşuda kynodontas paniği, arkanıza yaslanmayın sevgili köpekdişliler, birileri size konuşuyor. 2009 yapımı filmde kulaklık takarak sevişen kontrol delisi anne babanın dış dünyayı bilmesinler diye esir ettiği iki kız – bir oğlan çocuğunun şoke edici, acınası günlük yaşantılarını izlersiniz ve haklarında konuşmak istersiniz.  şarkı onlara yazılmış gibidir adeta: “madem yaşamaya geldik dünyaya /benim de herşeyde bir hakkım vardır”, zavallılar, hakları yeniyor, bilemiyorlar.

Written by şenay izne ayrildi

16/11/2011 18:46

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben izledim bu filmi, yazmıştım belki okumuşsundur. Senin izlediğini sanıyordum, aklımda öyle kalmış demek.
    Nöbetten sonra dışarı çıkmam, ama bugün çıktım ve geleli yarım saat ancak oldu. çok çok yorgunum. Yoksa film hakkında laflamak isterdim, neyse sonraya kalsın. Sağlam film, beni şaşırtmıştı, ki kolay kolay şaşırmıyorum artık.

    A, yorgunum dedim hâlâ konuşuyorum, kaçtım ben.

    Öpüyorum seni.

    justine

    16/11/2011 at 20:54

  2. şimdi okudum yazını, yorum bile yaptım. ben şaşırabiliyorum da, bir saat dayanamıyorum izlemeye genelde, taa ki bu filme kadar. pürdikkat izledim resmen.
    sevgiler.

    şenay izne ayrıldı

    17/11/2011 at 18:18

  3. izlerken arkadaşla en beğendiğimiz, tekrar izlediğimiz sahneyi koymuşsun hem de :))

    ayrıca ne güzel yine blogu olduğu yerde görebilmek. :)

    tuulia

    22/11/2011 at 16:10

  4. ben de sahnenin sonunda nefes nefes yemek yemesini sevmiştim. ne güzeldi.
    gittim, geldim, bilirsin işte, “ben çirkinim, sen yaşlısın, bizi kim ne yapsın?”

    şenay izne ayrıldı

    22/11/2011 at 17:45


Bir Cevap Yazın

