şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

ucuza kek

with 5 comments

alt katta tadilat, bütün gün çekiç sesleri, matkap oymaları. hastayım, kafam almıyor, halim yok demedim de kalkıp köşedeki pastaneye yollandım. bir bardak çay bir dilim kek yenmesin mi,  pastanede de dev ekranda türkçe müzik olmasın mı? ahh ne kadar anlamlı, ne kadar doğru şeyler söylüyorsunuz demedim de kendi müziğimi kendi kulağıma taktım. ben bunu dinlerken, ekranda da bu vardı. yani bu insanlar, bu hareketlerle ve bu sözlerle eminim ki doğalgaz faturasını dert etmeden yaşıyorlardı. bu işte bir boktanlık vardı. allahtan kek ucuzdu (1 tl).

hamiş: resim üzerine tıklanınca anlamlı.

Written by şenay izne ayrildi

12/11/2011 15:39

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. heeeey. iade-i ziyaretin iade-i ziyareti :)
    hem kek yemek güzeldir.
    momo reklamı gibi oldu ama. olsun.

    fahimbey

    12/11/2011 at 17:55

  2. geçmiş olsun. fanzin için adresi yazdım, bekliyorum.

    auch

    12/11/2011 at 18:09

  3. iade-i teşekkürler fahimbey, bloğunuzu adeta tesadüfleri severek bulabilmiştim o ziyarette, şimdilerde takipteyim.
    acaba nereye yazdınız adresinizi auch, gerçi fanzin halaa içime sinemediği için masanın üzerinde bekliyor.

    şenay izne ayrıldı

    13/11/2011 at 12:30

  4. tumblr’a yazmıştım sahip, gelmemiş mi hayret

    auch

    13/11/2011 at 22:16

  5. gelmedi, şunu deneyebilirsiniz : sahipemail@gmail.com

    şenay izne ayrıldı

    14/11/2011 at 20:56


Bir Cevap Yazın

