şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

cumartesi sabahı ve mutluluktan

with 3 comments

bir cumartesi sabahını düşün, saat, ne bileyim sekiz buçuk filan, radyoda “sevmekten” bahseden bir şarkı. yağmur yağıyor, hava kapalı. mutfakta kahvaltı ediyoruz, ışığı yakmışız, annem, babam, teyzem, amcam, ben. annem, babamın çatıyı tamir etmeye çalışmasına bozuluyor, teyzem anneme olayları çok büyüttüğünü söylüyor, babam bir şey demiyor, amcam yeni bir buzdolabı almayı düşünüyor, ben çayları dolduruyorum.

Written by şenay izne ayrildi

16/10/2011 21:34

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bir tek çay doldururken düşünmüyorum, şimdi seni okurken fark ettim. Ne tuhaf.

    Ailene selamlarımı söyle lütfen, böyle birden selamsız sabahsız bitirmek tuhaf oldu çünkü, hem ayıp sanki.

    p.s.: Şiir gibi yazmışım, bu akşamlık bu kadar komedi yeter, gittim ben.

    justine

    16/10/2011 at 23:09

  2. bu tuhaflıkla daha ne kadar… şaka şaka.
    hamiş : naber?

    şenay izne ayrıldı

    17/10/2011 at 17:08

  3. Evet ya, ne çok tuhaf demişim, tuhaf bir tipim ben;p

    p.s.: İyilik Şenaycığım, yuvarlanıp gidiyorum işte. Bu laf gerçekten komik ama, yuvarlanmak ne yahu?

    justine

    17/10/2011 at 18:06


Bir Cevap Yazın

