şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

filiz’in arkadaşlığı

with 9 comments

heyy, iş yerinden 3 kişi ev ziyaretime geldiler. fincan takımı ve tencere ve tava ve bira almışlar da gelmişler. misafir nasıl hoş tutulur bilemedim, erik yıkadım onlara, bir şeyler anlatmak istedim, çok teşekkür ettim bol bol. “yarın iş var biz kalkalım” dediler de erkenden, “bi daha ne zaman geleceksiniz” diye sordum. yarın gelemezlermiş. ondan sonraki gün için söz veremediler.

Written by şenay izne ayrildi

05/10/2011 19:53

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

9 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Büyük geçmiş olsun:) En büyük korkularımdan biri bu, birinin bana misafirliğe gelmesi… (apartmanın girişindeki zil bile bozuk, ne olur ne olmaz, biri pat diye gelir diye…)

    melkistedek

    05/10/2011 at 20:34

  2. misafiri seviniz, çünkü onlar misafirlikle doludur. hoohooo, saçmaladım.
    hamiş : yeni okuyucuuuuuu.

    şenay izne ayrıldı

    06/10/2011 at 19:08

  3. Yeni okuyucu, ‘misafiri seviniz, çünkü onlar misafirlikle doludur’ şeklinde buyurduğun hadis-i şerif ile dehşete kapıldı bilesin, :-)

    melkistedek

    06/10/2011 at 19:15

  4. bildim bildim :)

    şenay izne ayrıldı

    06/10/2011 at 19:51

  5. Yazıları ve yorumları okurken sanki kapı arkasından kulak misafiri olmuşum gibi geliyor :=/

    kulakmisafiri

    09/10/2011 at 21:06

  6. heyy, bu kadar yakın olması sevindirici.
    hamiş : yepyeni okuyucu.

    şenay izne ayrıldı

    10/10/2011 at 17:04

  7. okuyucunun yenisi değil, sürekli olanı makbuldür. (çok hızlı bir şekilde ‘eski okuyucu’ haline dönüşmüş ex-yeni okuyucu)

    melkistedek

    10/10/2011 at 17:29

  8. Fi tarihinde yer imlerine eklemişim. eskiyimdir heralde :)

    kulakmisafiri

    11/10/2011 at 06:39

  9. boşuna tıkladııımmmmm, mutsuzum.

    şenay izne ayrıldı

    13/10/2011 at 17:34


Bir Cevap Yazın

