şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

oradaydım

with 5 comments


o kadar başım ağrıdı ki, bugün, o kadar başım ağrıdı ki. anlatsam, kaşlarımın üstü ve ensem, damarlar. şimdi de bulanık, oturuyorum öyle, asetilsalisilik asit içmeyi düşünüyorum, aspirin yani işte canımmm. halk ağzıyla konuşturtmayın beni.

Written by şenay izne ayrildi

25/08/2011 17:36

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ağrı kesici içsen de geçmez ya o ağrılar, strese bağlı baş ağrısı filan derler hemen. afedersin halk ağzıyla konuştum.

    pass

    25/08/2011 at 21:29

  2. afedersin, kulunç. öyle deriz hâlk. kendi çözülene kadar, ağrılar filan.

    aglealea

    26/08/2011 at 09:32

  3. bir öncesinde kullanıcı adıma kafayı yedirtmişim. pff

    aglea

    26/08/2011 at 12:34

  4. halkla başım dertte imiş gibin.

    şenay izne ayrıldı

    26/08/2011 at 22:55

  5. he bir de bunun rüzgârla ilintilli olanı var. rüzgâr şu ya da bu yönden eserse baş ağrısı yaparmış; öyle der 50+ ev hanımları.. onlar da halktan? dün benim başım o yüzden ağrıdı, diyorum ben.. yoksa niye ağrısın ki? stressiz hayatım..

    tuulia

    28/08/2011 at 11:16


Bir Cevap Yazın

