şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

geberik

with 7 comments

sporu bırakıyorum gençler. zayıflamak bana göre değil. bira, çerez, bulgur pilavı, gidenin arkasından bakmak, yani öylesine, hiç bir şey yapamadan ve yerine başka bir şey koyamadan, gerçekten koyamadan yani, olan olmuş. dünyevi borç ve sıcak da cabası.

Written by şenay izne ayrildi

15/08/2011 19:54

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. en iyisi.

    seyyarat

    16/08/2011 at 05:34

  2. bulgur pilavı en sağlıklı bir şey. bırakılmaz zaten.

    aglea

    16/08/2011 at 09:47

  3. A, ne zaman başlamıştın ki?;p Şaka bir yana, ben de gece uyumadan önce karar verip sabah uyandığım gibi cayıyorum. Amaaan boş ver, zayıflık göreli bir şey, şişmanlık da öyle.
    Sarıldım.

    justine

    16/08/2011 at 11:39

  4. hahh, bizim tayfa. çok seviyorum haaa.

    şenay izne ayrıldı

    16/08/2011 at 17:53

  5. sinir oldum yazdığım cevaba.

    şenay izne ayrıldı

    17/08/2011 at 02:08

  6. Hah ha, komik bu!
    Olmamıştı zaten Şenaycığım, yakışmamıştı sana. Allahtan erken düzelttin yanlışlığı, silme imkânı filan yok mu acaba?;p
    Çok öpüyorum seni;p

    justine

    18/08/2011 at 14:41

  7. di mi, sabahın köründe kalkıp beğenmediğimi yazdım. silmek istemedim. “yazı kalır” diye düşünüyorum da.

    şenay izne ayrıldı

    18/08/2011 at 18:12


Bir Cevap Yazın

