şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

park hakkında

leave a comment »

eve parkın içinden geçerek geliyorum. parktaki banklarda oturan sevgilileri sevmiyorum. erkek elini kızın omuzuna atıyor, kız gözlerini kapatıyor, bir şarkı çalıyor. tek başına, tasmasız köpek gezdirenleri seviyorum, parkın içinde ortak akıl ile oluşturulmuş patikaları ve can sıkıntısından patlayan, patlayan, patlayan güvenlik görevlilerini. pazar günü, öyle sıcaktı ki, sabah, parka gittim, saat 8. gölgelikte oturdum, karıncanın biri ayağıma tırmandı, güvercinler guguldadı.

Written by şenay izne ayrildi

20/07/2011 18:24

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

