şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

yeni kategori:

with 5 comments

bütün gün, ama bütün gün, telefonlara bakmadım, maillere cevap vermedim, yemeğe gitmedim, üst üste bu şarkıyı dinledim. madem ki kütüphane bana güç vermişti, aşktan bahsetmem o zaman, sarhoş olmak bana yeter. size bugün neyi hiç kafaya takmadığımı söyleyeyim mi : doğumgünümü bi tek ablam kutlamasın mı? komik aslında.

Written by şenay izne ayrildi

14/07/2011 16:46

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buradan ilk kutlayan ben mi olacağım acaba? Kutlu olsun!

    seyyarat

    14/07/2011 at 16:57

  2. ben de kimselere söylememiştim hiç takmamış, tınlamamıştım şenay. öyle tüm yurtta, yavru vatan ve türkî cumhuriyetlerde doğum gününü kutlatıp zevk alanlardan mı olaydık. hı. aman sakın. böyle iyiymiş. sessizce, sarhoş geçsin. (ama sen yine de iyi ki doğmuşsun şenay!)

    aglea

    14/07/2011 at 17:26

  3. öyle deme şenay, insan hatırlanmak , değer verilmek ister..yalnızlık o kadar da iyi değildir. yeni yaşın kutlu olsunn !!!

    buket

    14/07/2011 at 20:56

  4. A, canım iyi ki girmişim bu saatte buraya öyleyse. Yeni eve geldim, duş aldım ve House’un bir bölümünü seyredip yatarım diyordum. Neyse, iyi ki bakmışım. Doğum günün kutlu olsun (ve tekrar iyi ki demeliyim), iyi ki doğmuşsun sen. Bilsek neden kutlamayalım yahu? Tamam kardeşlerin yakınlığı ve kan bağıyla aşık atılmaz ama, olsun kutlardım ben;)

    Mahler’in, Kafka’nın, Bergman’ın ve canım Poliş’in burcundansın sen, çok çok severim ben yengeçleri. Hele bazı yengeçleri, özellikle çok severim.

    justine

    15/07/2011 at 00:00

  5. teşekkür ederim herkese.

    şenay izne ayrıldı

    15/07/2011 at 18:54


Bir Cevap Yazın

