şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

salomanj

with 7 comments

ilk misafirlerim televizyonu ve interneti bağlamaya gelen kalfa ve çırak. sıcakta, onları şöyle buyur ettim, evin ne koktuğunu sordum. onlar bilmezmiş, bağlayıp gideceklermiş. “çay” dedim, içmediler. kimi arasam b. nin düğününde bugün.

Written by şenay izne ayrildi

09/07/2011 17:37

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. sağlıkla, keyifle otur evinde sevgili şenay.

    bende de o koltuğun kıpkırmızısı var, orda kitap okuyunca uykum gelmiyor. “kırmızı ya, ondan” diyorum ben. bilmem ki. öyle inandım bi’ kere.

    aglea

    09/07/2011 at 19:20

  2. teşekkürler sevgili aglea. darısı başına diyemiyorum çünkü işin içinde 8 yıl ve maaşının 3te2si gibi olgular var. koltuk, ben geldiğimde burdaydı. oturmasın rahat.

    şenay izne ayrıldı

    10/07/2011 at 09:30

  3. sehpanın üstünde ustalıkla kırıştırılmış örtü bile var!;) o kitap-lık dergisi, di mi?
    şenay evde bulduğun eşyalar hiç de fena değilmiş. şanslısın. bende bu koltuğuuun… dur bakiiim, yeşil ekose olanı vardı. önünde de aynı şekilde bir puf. bu koltukta oturan ya dizini kıvıracak bir süre sonra ya da lazım öyle bir puf, filan. karşısında siyah deri ve koyu ahşap kolçaklı rahatsız bir koltuk yine. yine berjer stili vişne çürüğü kanepenin yanında dururdu bunlar. ortada altı ferforje, üstü kalın rabıtalı geniş ahşaptan ve kocaman mıh başı gibi şeylerle benim çizip yaptırdığım ortaçağa yakışır bir sehpa. demek o zamanlar, dur bakayım 24 yaşında öyleymiş zevkim. yine ferforje iskemleler, masasında diyarbakır işi senin kırıştırdığın gibi kırıştırılarak konmuş bir örtü, ferforje yatak başlıkları; şiddetli kabuslarda bileğimdeki saatin camını çatlatıp durduğum… ağır, yerinden kalkmaz. insan ilk evliliğinde her şeyin sonsuza kadar süreceği şeklinde bir niyet taşıyor demek ki:p

    şenay’cığım o sekiz senede sen yine kitap okur, konsere gidersin, hiç merak etme. insan yaşlandıkça günler uzar, yıllar kısalır hem. iyi bir hareket yaptın, bundan hiç şüphe duyma; için rahat olsun.

    sevgiler.

    endiseliperi

    10/07/2011 at 11:16

  4. Güle güle otur Şenay, yıl dediğin nedir ki, geçer gider. Maaş dediğin de öyle, harcarsın biter. A, bu saçma oldu tabii, böyle bir durumda;p
    Neyse, Peri’nin kendisini sert iskemlelerde terbiye edip, etrafa rahaaat rahat oturma yerleri önermesi de gözümden kaçmadı. Herkes rahatlığın getirdiği gevşemeyle tembellik yapsın, o çalışıp dursun. Kadın melami!
    Öptüm, sevgiler.

    justine

    10/07/2011 at 15:40

  5. peri’ciğim, kitap-lık dergisi değil o, ayıla bayıla okuduğum bir yazarın 3. kitabı, zamanı gelince bahsedeceğim. 24 yaşındaki zevkinle bahsettiğin eşyanın benzeri var şu anda, onlardan da bahsetmeyi planlıyorum. fark ediliyor mu bilmiyorum ama, ankara’da yaşamasaydım sanki bahsedecek bir şeyim olmayacaktı, sürekli buradan bahsediyorum.
    sevgili justine, ankara çok sıcakladı haa (bak gene…)
    herkese sevgililer,

    şenay izne ayrıldı

    10/07/2011 at 16:53

  6. ankara’dan güzel bahsediyorsun. ankara seninle güzel, şenay. ben zevkle okuyorum ankara’ya bakan senin yazılarını. bundan da endişe etme.

    hmm… kendimi bizim ciğerci kasap gibi hissettim şimdi, senin tüm endişelerini yok etmek isterken. o da, ciğeri en ince ayrıntılarıyla sinirlerinden ayırır. pişirdiğinde yumuşacık bir yiyecek elde edersin bu nedenle. eğer sana verdiğim tüm endişesizlik öğütlerimi tutarsan, yüzünde gülücük eksik olmayan, tasasız, kaygısız, hayat çok güzel, diyip duran birine dönüşeceksin:) ister miyim? aslına bakarsan sen iyi ol elbette, ama yazılarındaki o zehir dolu ironi, şiddet, küfür kıyamet de pek tadında pek hoş… bundan da vazgeçmek istemem.

    sen yap işte bir şeyler;)

    endiseliperi

    11/07/2011 at 09:57

  7. slogan gibi olacak ama siz olmadan bayaaa eksiğim (körlerle sağırlarız, bi nevi)

    şenay izne ayrıldı

    11/07/2011 at 17:30


Bir Cevap Yazın

