şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

dünkü konserde ve tek başına

with 2 comments

dünkü konserde ve tek başına, ankara seyircisi kara kuru, aslında müziği de öyle. şarkıcı kendisiyle sahnede mi hesaplaşıyordu, seyirciye “benim yaşayıpta unuttuklarımı siz hayal bile edemezsiniz” mi diyordu, neydi, pek anlayamadım, ben patlamış mısır ve şaraptım, ayakta sallanan hallerdeydim. 4 şarkı sonrası sağsalim eve geldiğim, saat gecenin ikisi, birileri çoktaaaannn yatmamış, beni beklemişmiş. sessizliğimi ona anlatamıyorum.

hamiş : yorumlara cevap yazamıyorum, bir nevi utanıyorum.

Written by şenay izne ayrildi

17/06/2011 03:33

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. utanmalısın da şenay! duvara mı konuşuyoruz burda!? bir erhan bey bir de sen; içli içli konuşurken biz, sanki havaya bakıp, yağmur mu yağacak acaba diyen tipler gibisiniz.
    :p
    ankara seyircisi muhteşemdir. bir seferinde jethro tull konserine gitmiştik ankara’da. terbiyeli terbiyeli koltuklarımızda oturup, başımızla, ayağımızla hafif hafif tempo tuttuk, yurttan sesler korosu dinliyor gibi:) ne içki ne patlamış mısır, tertemiz. sonrasında siyah-beyaz mıydı adı, bir bara gittik. ian anderson ve arkadaşları da geldi. orda hep birlikte dans ettik işte:) ankara küçücük yerdi o zaman; insanlar bir yerlerde karşılaşıp dururlardı. bir siyah-beyaz bir de GOP da mıydı, /seven adında bir bar vardı, şömineli filan. kışın hoş olurdu. ankara’dan istanbul’a göç etmeden önce bar10 muydu adı neydi, bir bar açılmıştı. fena müzikler yapılmıyordu orda. hah, bir de sheraton karşısında eylül bar, oraya çok sık giderdik. bir seferinde rezil olmuştum orda; cin tonik’in cinini az koyuyorlardı da ne bu ya filan diyip, cin miktarını arttırmıştım garsona. ama daha bitmeden sarhoş olup tuvalette kusmuştum. o garson farketmişti durumu. sakarya’daki birahaneler iş çıkışı hemen gittiğimiz yerlerdi. express bar a giderdik orda. elbette mülkiyeliler birliği asıl yerimizdi.

    niye anlatıyorum bunları? arçil’le çıkacağız, ama o çıkmadan bir telefon bekliyor. ben de seninle sohbet ediyorum burda:)

    öpüyorum çok. sevgiler.

    endiseliperi

    17/06/2011 at 09:48

  2. ne güzel sohbet ediyorsunuz. dört gözle yorum beklediğim halde, bazen yorumlar yazıyı öldürüyor, evet, tam anlamıyla öldürüyor. yazıya haksızlık oluyor. bir de bazen söyleyecek bir şey bulamıyorum, “evet, haklılar diyemem” ya her defasında.
    ankara ile ilgili anlatacak ne çok şeyiniz var, bu hissiyatınızı seviyorum. bahsettiğiniz yerlere rastlarsam sizin için zaman geçiririm orada, sonra da anlatırsam, sohbet ederiz gene.
    sevginler;

    şenay izne ayrıldı

    17/06/2011 at 21:19


Bir Cevap Yazın

