şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

sorun ben olamam

with 2 comments

b. , o.’ya düğün davetiyesini verdi, bana vermedi. the office’de pam “angela’yı düğünüme çağırmayı düşünmüyorum, benim şıllık olduğumu düşünen birini düğünümde istemiyorum” demişti. ben b. nin şıllık olduğunu düşünmüyorum ki, neden çağırmadı acaba, daveti red edeceğimi düşünmüş olabilir ya da yapacak daha iyi şeylerim olduğunu sanıyordur, bilmiyorum, belki de eşinden hoşlanmayacağımı düşünmüştür. tüm bu insanlıkta bir tuhaflık yok mu?

Written by şenay izne ayrildi

14/06/2011 16:24

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. şimdi, b’yi o ile çarp sonra da dört parçaya bölüp çöpe at. düğün ne ya! gelmezsin diye vermemiştir, ki doğrusu da bu, gitmezdin zaten. kafanda kendin için oluşturduğun fikri hayatının üstüne az buçuk gerersen zaten bu denklemi kurup yanıtı da verir, hiç de üzülmezdin. ama insana az buçuk, acılı bir baharat serpintisi de lazım. öyleyse, istediğin kadarı ile üzül, sonrasını da hiç paket yaptırıp eve götürme, tatsız olur bekleyince. ama belki, üç dört kadehten sonra insanın zihni kazınır da belki işe yarar.

    endiseliperi

    14/06/2011 at 22:18

  2. yanılıyorsunuz, bal gibi de giderdim. e. nin nikahına gitmek için o kadar hazırlık yapmadım mı? (sonra telefonlarını açmadılar ve ben üstüm başım hazır, evde oturmadım mı?) artık o baharatı da istemiyorum. zaten tatsız tutsuz.

    şenay izne ayrıldı

    15/06/2011 at 16:16


Bir Cevap Yazın

