şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

bugün (resimli)

with 3 comments

hava bulutluydu, koyu renk severim, bugün güzel bir gün olacaktı ki çok da umursamıyordum, birkaç şey hariç, çoğu şeye karşı ilgisizim.

the office izliyorum, 2. sezon 7. bölümdeyim. pam, jim, dwight isimli birileri var. ufak tefek şeyler, ama kameraya bakmalarına çok gülüyorum.

öğlen, dışarı çıktım biraz. ay sonu olduğu için, fazla param olmadığı için ve başbakanın fetvası ile yıkılacağı için, mahallede turladım. mahalleyi, biliyorsunuz, dağınık gecekondular, ağaçlar ve avlu içlerinde, duvarlarında bir şeyler yazılı. bazılarının bacalarından duman çıkıyordu. kafka burayı görseydi keşke.*

eve dönüşte çekirdek aldım, kabuklarını derginin üstüne koydum, aklıma bir şeyler gelsin diye bekledim, gelmedi. o gün bugün değilmiş.

konser var, çarşamba günü. ona hazırlanıyorum. en baştan dinliyorum albümlerini, şarkı sözlerini okuyorum ki karşılarında mahcup olmayayım.

böyle trajedilerle işte, zaman ayık kafayla geçsin diye.

*bir yerlerden apartma.

Written by şenay izne ayrildi

28/05/2011 19:24

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bayılıyorum sana. Bazı yazılarına özellikle bayılıyorum. Seninle (ve senin yanında-yörendeki şeylerle) ilgiliyim kısaca.
    Bugün, bir yerden sonra (gece ve şimdi) benim için de b.k gibiydi. Neden sansürlüyorum o kelimeyi onu da bilmiyorum ya, neyse.
    Öpüldün.

    p.s.: Yöre, aklıma gelen tek kelimeydi.

    justine

    28/05/2011 at 23:13

  2. buraya kadar geldim okuya okuya, bu posterden bende de var, konserden sonra sokaktan çalmıştık.
    kanıt dizisini seyrediyorum şu anda, adli tıpçı kız “bi şişe tüberküloz bulduk” dedi, yemin ederim.
    (meğer bi wordpress hesabım varmış, şifre mifre buldum şu yorumu yazayım diye. sonra da burdaki blogumu hatırlayıp kendi ağlaklığımdan tiksindim. gidip yatiyim ben en iyisi.)

    ferminadaza

    31/01/2013 at 01:27

  3. hımm, asıl macera bundan öncesindeydi, devam etseydiniz okumaya. hoohooo…yeni bir okuyucu, hem de ankaralı, ne güzel.
    hamiş : ben de sizin blog a yorum yapana kadar çok çabalamıştım, bilemezsiniz.


Bir Cevap Yazın

