şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

gönül macerası

with 5 comments

ohhaaaa, aşık oldum resmen, 3 gündür hayal meyal, unutamıyorum. barda, tamam mı, saçmasapan konuşuyorum barmene, yan tarafa geldi, ohaaa, “model filan mısın?” dedim, güldü, belki’ymiş. sonra bi ara “beni takip et” dedi, böbreklerimi tuttum. o tarafa gittik, bu tarafa geldik, birileri geldi gitti, birden kayboldu sonra. göremedim, oraya baktım, buraya baktım, görüş açım bulanık, göremedim. çıkışta da yerlere düştüm, burasını biliyorsunuz zaten. peki bu olanların kısmetle bir ilgisi mi var? sanmam. istanbul’a onu bulmaya gideceğim artık, başka türlüsü olamaz ki.

Written by şenay izne ayrildi

23/05/2011 18:56

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. He hey! Hatta; hey ki hey, vay ki vay!

    p.s.: Bir tek düşmen hoşuma gitmedi, ama bilirsin düşmez kalkmaz bir allah. Ben çooook düştüm öyle yerlere, aynı zamanda düşme arkadaşınım ben senin.

    justine

    23/05/2011 at 21:48

  2. o geyik, “keder”i temsil ediyormuş. muş. muş…

    klitoris kesiği acısı, böbreklerini tutmak, gözlerin bulanıklaşması, yerlere düşmek. ormanda nasıl bir uyum, nasıl bir ahenk…

    ho ho ho ;)

    aglea

    24/05/2011 at 12:29

  3. alt okuma yapmışsınız sevgili aglea. bunu göz kırpmanızdan anlıyorum. seviyorum bunu tabii.
    gaspar noe sağolsun sevgili justine, düşmeye alışıyorsun.

    şenay izne ayrıldı

    24/05/2011 at 16:05

  4. bu sarı kafa smaylileri hiç sevmiyorum : ( noktalı virgülle, parantez kapatma işaretinin arasına bi tanecik boşluk tuşu koysaydım çıkmayacaktı. unutuverdim işte. yine de senin “ho ho ho”yu kullanmış olmamı sevgiyle ve de olgunlukla karşılamış olmana nassıl mutlu oldum : )

    aglea

    24/05/2011 at 19:06

  5. ismayillerin görünümünü değiştiriveriverdim sevgili aglea, istedğiniz gibi göz kırpabilir ve surat asabilirsiniz. ve hoo hooo hepimizindir, severek kullanalım diyedir.

    şenay izne ayrıldı

    26/05/2011 at 04:28


Bir Cevap Yazın

