şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

inanılamayan davranışlar

with 5 comments

yere düştüm, suratım çizildi, polis arabalarının orda, gece yarısı, istanbul’da sarhoşu sevmiyorlar, biri de tutup kaldırmadı, “üşürsün sırtına bi’şey giy” demedi de, bakıp bakıp geçtiler, kaldırımda yatırdılar, yaralı parmağa işediler.

Written by şenay izne ayrildi

21/05/2011 18:36

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sorsan seni görüp kaldırmayanlara, toz kondurmazlar insanlıklarına. İstanbul’da sarhoş olmayanın da pek bir ehemmiyeti yok sanki Şenay. Şimdi nasılsın?

    Atze

    21/05/2011 at 19:49

  2. ayağa kalk, şenay.
    yaralı parmağa işeyecek birini bulmak büyük şanstır, biliyorsun. çoğu yaralı parmağa işemez.

    öpüyorum çok. sevgiler.

    endiseliperi

    22/05/2011 at 08:25

  3. kalkamıyorum, sevgili kardeşlerim, çok hastayım ve yutkunamıyorum bile.

    şenay izne ayrıldı

    22/05/2011 at 15:55

  4. Merhaba şenay, ilk fanzinim oluştu :) ama canım öyle iyi birşey değil,yine de sana göndermek isterim. istermiydin? sen ne yaptın??

    buket

    22/05/2011 at 21:24

  5. Şenay, ben küçükken hava atıyordum “olum ben hepiniz döverim, kareteye gidiyom artık ben” diye, aşağı mahallenin çocukları toplanıp beni bir güzel dövdüler Şenay, ağzımı burnumu kırdılar, pekmezimi akıttılar. öylece bıraktılar yerde, kaçtılar. Kalktım “füt düflevim neveye düftü avabağ?” dedim, buldum eve döndüm. :) Sonra hepsiyle can ciğer arkadaş olduk, bana biri laf mı etmiş, ağzını burnunu kırdılar onun, pekmezini akıttılar. Şimdi nerdeler sorsan, ben kendimi bile kaybettim tarihin bir yerinde, sonrasını hatırlamıyorum. Hadi.

    Atze

    23/05/2011 at 10:24


Bir Cevap Yazın

