şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

eylemselliksiz

with 3 comments

ankara’da ilk eylemime gittim. gittim dediysem, kenarda alkış tuttum ve ıslık çaldım. sonra da iç çamaşır almaya gittim.

Written by şenay izne ayrildi

15/05/2011 13:10

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. alterego’nun ruhuna değsin.

    Hacivat

    15/05/2011 at 22:10

  2. ne kadar sonra? eylem dağılmış mıydı sen iç çamaşırı almaya giderken?

    erhan b

    17/05/2011 at 11:46

  3. ben iç çamaşırı aldıktan hemen sonra -ki yağmur bastırmıştı – dağıldılar.

    şenay izne ayrıldı

    17/05/2011 at 17:18


Bir Cevap Yazın

