şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

film izlemesi

with 3 comments

en yakın arkadaşım tavsiye etmişti, gaspar’ın (ona adıyla hitap ediyorum) can yoldaşı, en yakın arkadaşı, soyadı zor insan lucile hadzihalilovic’in innocence’ini oturdum izledim. başlarken “ahandaa sanat filmi” diye ürktüm ama gerilim filmi çıkmasın mı? gaspar’ın filmlerinde jenerik yazıları yoktur (ya da çok azdır), innocence ise 4 dakikalık jenerik ile başlıyor ve bittiğinde öylece kalıyorsun. filmde sadece bazılarının bildiği bir takım olaylar ve bunların ortasında kalmış sembolizmden muzdarip mini mini kızlar var. filmin sonunda olayların bir kısmı çözülse de, lucile seyirciyi olaya dahil ediyor ve “canınız cehenneme” der gibi yorumlamayı size bırakıyor. ama bu david lynch filmlerindeki gibi “eee ne oldu şimdi” dedirtmiyor tabii. filmin sonunda “à gaspar” demiş, tam emin değilim ama gaspar’a adamış olabilir (burada sordum, kimse cevaplamadı).

Written by şenay izne ayrildi

14/05/2011 17:41

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eee anlamadım şimdi, sevdin mi sevmedin mi, beğendin mi beğenmedin mi, nefret ettin mi etmedin mi?;) Ben izleyeli çok oldu, nasıl dediğim gibi güzel miymiş? Ve ablama sordum, “Gaspar’a” demekmiş canım. Millet birbirine film armağan ediyor, biz bir çiçek aldıramadık yahu!;p Hah ha, tam komedi.

    Justine

    14/05/2011 at 18:59

  2. sevdim sevdim, beğendim de, nefret etmedim. ablana teşekkür ederim. friendfeed de de cevaplayabilir misiniz? çok boş kaldı orası. komedi de komediymiş haaa : )

    şenay izne ayrıldı

    14/05/2011 at 19:50

  3. bir film var, the fine art of love mine ha ha diye, bu film, o filmin feyz aldığı uzun hikaye hakkında başka bir film. ya.

    pagan

    31/05/2011 at 07:26


Bir Cevap Yazın

