şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

şarkılık

with 2 comments

biraz r.e.m. ‘in zararı olmaz. sabah dinlemiştim. öteki taraftan cevaplar aramıyordum da merdivenlerden yukarıya bir fili iteliyordum. kuş cıvıltısı değil de ayı dansı istiyordum.

Written by şenay izne ayrildi

13/05/2011 16:45

musika kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. müzik zevklerimizdeki uyum -ama sadece senin blogundaki- her defasında içimi bir hoş ediyor. coşuyorum. heyy!

    aglea

    13/05/2011 at 18:58

  2. içi bir hoş olan, coşkun bir aglea. kulağa hiç fena gelmiyor :)

    şenay izne ayrıldı

    13/05/2011 at 19:02


Bir Cevap Yazın

