şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

görülecek

with 3 comments

heyyy, en yakın arkadaşım ankara’ya gelecek, cumartesi günü. animeyi, kuğuları ve dereleri çok sever, onunla biz yıllar var ki hiç görüşmedik, o yüzden başım dönüyor, terliyorum biraz. beni böyle görsün istemiyorum, ama görecek.

Written by şenay izne ayrildi

04/05/2011 16:46

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. hey! iş görüşmesine gelen arkadaşın mı? kabul edildi mi? ne iyi öyleyse. çok sevindim. adını bilsem, senin adına sevineceğim:p

    sevgiler.

    endiseliperi

    04/05/2011 at 20:28

  2. anime, kuğular ve dereler adına, hehe -gülücüklerim surata dönüşmesin-

    tuulia

    04/05/2011 at 23:21

  3. yok, bilemediniz, belki de “onunla biz yıllar var ki hiç görüşmedik” kısmını atladınız, bilemem ki.
    sevgili tuulia, hooohooo ları saklıyorum, ona göre.

    şenay izne ayrıldı

    06/05/2011 at 04:21


Bir Cevap Yazın

