şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

hobisizlik

with 2 comments

üzüntülü bir film izledim. rüyasını bile gördüm. kavuşamıyorlar filan. yazık oluyor. acı ama, bi şekilde bahsetmek de istiyorsun. keşke bir hobim olsa ya da ilgi duyduğum bir şey. bahsederdim o zaman. aslında bilmiyorum, belki de bahsetmezdim.

hamiş: gündem çok boktan. bu bile.

Written by şenay izne ayrildi

20/04/2011 18:45

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. hobi dedin de, ne oldu şu fanzin hikayesi?

    endiseliperi

    21/04/2011 at 14:54

  2. 2 sayfası kaldı. beklediğinize değmeyecek, orası ayrı.

    şenay izne ayrıldı

    21/04/2011 at 19:58


Bir Cevap Yazın

