şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

günüm

with 6 comments

cayır cayır bir kinle gülümseyerek dönmeler ve ne olduğunu bilmek. yok ki. haftasonlarım cehennem gibi geçiyor. ayık hallerime katlanamıyorum bir şekilde. konsere bilet aldım bugün, bunu bir kişiye söyledim. “the bubble of your interest’s ready to burst, burst” demesini bekledim, demedi. bunu bile kafaya takacak kadar şeyim.

Written by şenay izne ayrildi

10/04/2011 17:48

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. İyi ki o kadar “şey”sin. Kötü değil bu, ben seviyorum o şeyi.

    justine

    11/04/2011 at 09:10

  2. öyle deme, justine, insanın nasıl canı yanıyor, biliyor musun sen.

    endiseliperi

    11/04/2011 at 14:33

  3. Bilirim tabii, fakat o “şey”e sahip olan insanları seviyorum, sen de bunu bilirsin.

    justine

    11/04/2011 at 15:23

  4. istemiyorum işte.

    şenay izne ayrıldı

    11/04/2011 at 16:22

  5. bir kişi?

    system

    11/04/2011 at 17:17

  6. ben olsam cevapsız bırakmazdım!

    system

    13/04/2011 at 10:17


Bir Cevap Yazın

