şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

benim için o

with 5 comments

1994 den beri, 5 nisan’larda gülmüyorum. o, bu olanlara katlanamıyordu ve elinden daha fazlası gelmiyordu.

Written by şenay izne ayrildi

05/04/2011 17:37

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. bu sene geç kaldım ama ben de bundan sonra gülmeyeyeim artık. gerçi güldüm mü ki ben bu gün hiç? sanmıyorum. yok gülmedim. ha.

    erhan b.

    05/04/2011 at 19:28

  2. periden dolayı seni de keşfedip bütüngece büyük bir zevkle blogunu okudum.yanlış anlamadıysam bir fanzin hazırlamışın.benimde böyle bir hevesim var.seninkinden alabilirmiyim? çok merak ettim.

    buket

    05/04/2011 at 21:31

  3. hiç gülmemek hep gülmekten daha iyi bence erhan b. (avunuyor muyum?).
    teşekkürler sevgili buket, yeni bir okuyucu kazanmak muazzam. fanzin, daha bitmedi, siz bana kendi hazırladığınızı verin, ben de size kendi hazırladığımı. bu işler karşılıklı.

    şenay izne ayrıldı

    06/04/2011 at 18:11

  4. tabi ki , bitince hemen.bunu yapıp burdaki edebiyat öğrencilerine vermeyi düşünüyordum.çünkü başka vereceğim kimse yok.yani ilgisi olan.düşüncelerin benim için önemli olacak…

    buket

    06/04/2011 at 19:11

  5. bekliyor olacağım o zaman.

    şenay izne ayrıldı

    07/04/2011 at 18:20


Bir Cevap Yazın

