şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

geçmiş yaz

with 3 comments

trakya’dayken adele’ i dinliyordum, o zamanlar evde tektim, birileri çağırınca “gelesim yok” demezdim de gitmezdim, çünkü çağırılmazdım ki. hoohoo, mantık hatası. şimdi ay dünyaya çok yakın, mars’ın dünyaya çok yaklaştığı bir yaz vardı, bildin mi, ben o yaz çınarcık’ta, bankın birinde mal gibiydim, tek başımaydım. şimdi de.

Written by şenay izne ayrildi

19/03/2011 19:21

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. very good :)

    sosyalbilgilerim

    19/03/2011 at 19:26

  2. hay ben o yazın!

    system

    20/03/2011 at 09:54

  3. “akşam karanlığını alır gelir
    artık nerelerde açınır kim bilir?”

    İ. Berk, bu şiiri sana yazmış, bence öyle. Hem kim inkâr edebilir ki bunu, şairden başka?

    Sevgiler canım.

    justine

    21/03/2011 at 18:19


Bir Cevap Yazın

