şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

can sıkıntısı ve sikinti

with one comment

karlar eridi. bugün çok sıkıldım. ingilizce karekterlerle ifade etmem gerekirse “bugun cok sikildim” . derdimi her türlü anlatabilmek güzel, anlıyor olabilmeniz. aşağıda da dertli ingiliz karakter müziği.

Written by şenay izne ayrildi

16/03/2011 18:29

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. :)canın sıkılmış, ama ben yazıyı okuyup kahkaha attım:)bu sıkıntı geçer, bahar geliyor, insan şaşırıyor, bir şey yapması lazımmış gibi, ama ne bilemiyor. bir süre sonra her şey olağanlaşır, sıradan, hayatımız ister türkçe ister ingilizce karakterlerle olsun, alıştığımız sıkıcılıkta olur. sen şu bilkent’li kıza bir şeyler yaparsın diye düşündüm. ona da çok güldüm. canım. ama yapma bir şey. baksana, o hayatı öyle şeker sanıyor, korkutma, yazık.

    öpüyorum çok.

    endiseliperi

    16/03/2011 at 20:08


Bir Cevap Yazın

