şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

bok parti kurmayları

with 5 comments

narsuyu içtim dün, aklımda şey vardı, çok romantikkkk, anlatırsam eğer. narsuyunun ingilizcesini söylemişti, unutuğum. gelen kutusu’nda bilin bakalım, kaç okunmamış , sıfır. peki ben bunu önemsiyor muyum? kahve içip sigara söndürüyor muyum? acıyorum lan bu duruma, lanlı lunlu konuşuyorum.

Written by şenay izne ayrildi

21/02/2011 17:06

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Komiksin sen, konuş gitsin! Boş ver, gelen kutusu sorunsa bir tek ben bile doldururum onu, o da iş mi yani?:p

    justine

    21/02/2011 at 20:53

  2. behzat ç. izledikten hemen sonra da benim konuşma anında değişiyor. ama geçen gün msn’de bir arkadaşıma, o ne la? dedim, sana hiç yakışmıyor bu behzat ç ağzı, sus, dedi:) şenya’cığım, o günden beri aklımda, ne pişireceksin arkadaşlarına diye. şimdilik iki salata var aklıma gelen. brokoli ve karnıbaharı minik minik çiçeklerine ayırıp kaynar suda biraz haşla, akabinde soğuk suyu koy hemen. üstüne de boool limon, sirke, zeytinyağ. diğeri de şöyle; ton balığı, mısırı karıştır, aysber marulu ince ince kıy (üç kadın filminde bunlara mayonez ekliyorlar, ben sevmem, sen bilirisn), biraz zeytinyağı ve tuz, haşladığın makarnayı bunlara ekle, karıştır. mikrodalga fırının varsa kolay brovni tarifi vereceğim ama, belki sevmezsiniz.

    rica etsem, sen de bana narsuyunun ingilizcesini söylesen? romantik olmak istiyorum bu aralar:)

    kermit’e aşığım ben. muppet show da o göründüğü zaman kalbim çarpardı.

    vee sevgiler çok.

    endiseliperi

    22/02/2011 at 16:06

  3. şenay’cığım,
    ben mailde yazacağım her şeyi burda yazabiliyorum, boşver gelen kutusunu.

    endiseliperi

    22/02/2011 at 16:07

  4. tarifleri aldım sevgili peri, çok incesin, mikrodalgamız yok ki bizim. romantik olursan bu seferde “kendine gel bee, dünyanın gerçekliğinden haberin yok mu” demezler mi?
    ve sevgili justine, varlığınız yeter.

    şenay izne ayrıldı

    22/02/2011 at 18:44

  5. yok demezler öyle. bıktılar bana öyle demekten. artık ne halim varsa görüyorum. romantiğim, mutluyum:)

    endiseliperi

    22/02/2011 at 20:19


Bir Cevap Yazın

