şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

misafirler

with 5 comments

en yakın arkadaşlarım oturmaya gelecekler, istanbul’dan hem de, mart’ın beşinde, ben kapıdan bakıyor olacağım. şimdiden hazırlıklara başladık ninemle. nevresimleri yıkadık önce, kek kalıpları aldık ve tuzlukları doldurduk. aaahhh, çok güzel olacak, yatağın üstünde oturup konuşacağız ve güleceğiz ve tekrar. onları buralarda gezdireceğim, “bakın” diyeceğim, parmağımla göstererek, inşallah severler, ya sevmezlerse? mart’ın beşi’ne kadar bir şeyler yapmalıyım. martınbeşine az kaldı.

Written by şenay izne ayrildi

18/02/2011 05:32

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ne tatlısın…:)
    oturmaya gelecek misafirleri var şenay’ın! çok heyecanlı! şenay, ben de hazırlıklara nevresimleri yıkayıp ütülemekle başlarım. hatta üniversitedeyken, kaldığım evde bir parti düzenleyecektim ve misafirlerin bazıları evde kalacaktı, önceki gece nevresim yıkamaya başladım. ama şu merdaneli makinalardan vardı ve o da pek iyi çalışmıyordu. sabaha kadar nasıl uğraşmıştım. oysa ne gerek var. parti gecesi herkes sarhoş oldu ve nerde uyuduklarının bile farkında değillerdi. demem o ki fazla kasma. tuzluklar ise, hmmm hiç önem verdiğim şey değil tuhaf şekilde, boş boş da duruyorlar galiba. pamuk’un sessiz ev kitabında, delikanlı evdeki ilaç kutusundan bozma tuzluktan utanır, ailesini o tuzluktan itibaren hor görür:)

    daha çok var, telaşlanma. ah şenay, benim arkadaşlarım çok hızlı büyüdüler. büyük büyük insanlar gibi işlerinden, paradan, evlerinden, yazlıklarından bahsediyorlar. liseye giden oğlunu fransa’da okutacak biri, karar vermişler. biri arabasını değiştirdi geçenlerde, çok lüks bir arabası var artık. düzenli, konforlu, garantili bir hayattan dem vuruyorlar. oysa ne çok isterim yatağa oturup eskisi gibi konuşalım, kıkırdayalım, yaptığım kurabiyeyi yiyelim.

    öpüyor, sarılıyor ve elbette sevgilerimi yolluyorum.

    endiseliperi

    18/02/2011 at 12:34

  2. Yalnız takılıyorduk, n’oldu?:p İnsanoğlu böyledir işte, siz bensiz sakın buluşmayın der, herkes kendi şehrinde kalsın der, der oğlu der, ama bakarsın ne olmuş; misafirler gelecekmişmiş!
    Kendinden utanmalısın Şenaycığım. Yazık:p

    Şaka tabii, çok sarıldım, iyi kıkırdaşmalar olsun, martınbeşinde:)

    justine

    18/02/2011 at 13:30

  3. merdaneli çamaşır makinelesiiii, bizim de vardı, annemi elektrik çarpardı. ben de hızlı büyüme aşamasındayım sanırım, evim olsun istiyorum mesela, anlatırım sevgili peri.
    ve sevgili justine, binbir zorluklarla getirtiyorum onları, bileklerimi kesmeye kadar vardırdım işi. o derece.

    şenay izne ayrıldı

    19/02/2011 at 07:42

  4. ben de martınbeşinde istanbul’a gidiyorum, en yakın arkadaşlarıma..

    Femme Noir

    01/03/2011 at 21:02

  5. heyyyy, en güzel şeylerden biri.

    şenay izne ayrıldı

    02/03/2011 at 04:29


Bir Cevap Yazın

