şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

hak yenilmesi

with 2 comments

onları ilk kim bulmuştu, elbette ki ben. şimdi de uncut da haber olmuşlar, peki benden bahsedilmiş mi? tabii ki hayır. hakkım yeniyor şu anda, diyarbakır ı kürdistan topraklarında gösteren vicdanlar. onları önce ben buldum, onlar benimdir, benim anca.

Written by şenay izne ayrildi

11/02/2011 21:20

yeni kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben senin hakkını veriyorum canım; sen buldun onları, evet.
    Çok sarıldım.

    justine

    12/02/2011 at 11:47

  2. sezar ın hakkı sezar a. lütfen.
    ekşisözlük teki güzellik için ayrıca teşekkür edeceğim.
    sevgiler & sevgi.

    şenay izne ayrıldı

    12/02/2011 at 16:09


Bir Cevap Yazın

