şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

dilek

with 4 comments

sevdiğini rüyada ölürken görmek, öldüğünü görmek yani ve nefes nefese kalkarak. sonra bütün gün o acıyı, o nefessizliği hissetmek. anlatmasam ölürdüm, hemen anlatmayı istemek, herhangi birine işte. ahh kardeşlerim, böyle bir acıyı gerçek hayatta yaşayanlar nasıl ki ulu insanlardır. herkesten önce ben ölürsem iyi olur.

Written by şenay izne ayrildi

09/02/2011 18:21

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. “Herkesten önce ben ölürsem iyi olur.” İşte bu dilek!

    Banu

    09/02/2011 at 18:36

  2. Ne tuhaf. Ben de hep öyle derim, “öyle” olmaz tabii. Etrafımız ulu insanlarla dolu canım, dokunmadan anlaşılmıyor. Değince de elin acıyor, çekiyorsun. Sen bile neşeli değilsin bugün, her şey beter.

    Çok sıkıntılıyım, neden “bile” dedim onu “bile” bilmiyorum.
    Neyse, geçelim bugünü.
    Sarıldım.

    justine

    09/02/2011 at 19:01

  3. Nöbetin kim bilir kaçı. Hani başı mı, ortası mı, sonu mu onu bilmiyorum ondan böyle dedim, yoksa saati biliyorum tabii, yanda yazıyor. Biraz uzanayım demiştim, olmadı. Bir karışıklık, bir anlaşamama. Birkaç hasta sonrası boş boş oturdum bilgisayarın başına. Nasıl boş ama kafam, anlamazsın. Üzüntülü bir boşluk olduğunu hissediyorum ama boş işte neticede. Senin sayfanı açtım. Eskilere bakıyorum karışık karışık. Mart 2010. Ya da daha öncesi, bilmiyorum belki biraz sonrası. Şimdi dönemem o sayfalara, tuhaf hissettim. Çok acıdı içim. Ne güzel yazmışsın. Yok, böyle olmadı, bu saçma. Doğrusu şu; çok anladım ben seni. Belki tam anlamıyla yanlış anladım, farklı anladım ama çok fazla anladım bu gece, bu nöbette, bu halimle.
    Neyse.
    Çok yükü var bu dünyanın, ağırlığını hissediyorum. Biraz düşüneyim ben. Daha hafif şeyler olmalı. Sarıldım.

    justine

    10/02/2011 at 00:56

  4. teşekkürler banu, onca afilli okumalıklar içinde beni de okumuş olmanı çok sevdim.
    teşekkürler justine, eve gelince sevilmek çok güzel.

    şenay izne ayrıldı

    10/02/2011 at 17:11


Bir Cevap Yazın

