şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

ortaya karış

with 2 comments

chicago da hava eksilerde, bulutluymuş. heyy, beatles ın her duruma uygun bir şarkısı var gibi, değil mi? bir şarkılarında mesela “But if you go carrying pictures of Chairman Mao / You ain’t gonna make it with anyone anyhow” diyorlar da tam anlayamıyorum gerçekten. zaman bunlarla geçiriyor. mısır da neler neler oluyor öyle? biz bir kere 1mayıs a gitmiştik, ablamla, o zamanlar tatil değildi 1mayıslar. çağlayan da alan dağılırken, çevikler bize orta parmak göstermişti, götlerine vurarak bozkurt uluması yapmışlardı. “bakma” demiştik birbirimize de bakmışız demek ki. herkes grip hastası bu aralar. sıkı sıkı giyinelim derim ben. hırka, bere, eldiven ve atkı seviyorum. üşüyerek hızlı hızlı yürümeyi de.

Written by şenay izne ayrildi

03/02/2011 19:13

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. 1 Mayıs’a özel bir tişörtüm var, onu giyince daha bir halkçı, emekçi filan oluyorum sanki. Kadınım işte, elim işte, aklım giydiğimde. Gerede’deyken kalın kalın giyinmeyi ve karda yürümeyi severdim. Zaten hep kar vardı ve gözlerin dışında bir yerini kolay kolay açamazdın. Buz gibiydi orası!
    Sen böyle kısa kısa yazıyorsun ya, bayılıyorum, ama keşke daha uzun yazsan. Hatta uzun uzun uzun olsa, okumalara doymasam ben de. Şvayk’ı bırakıp seni okurdum, ne güzel:p
    Burası dedikodu; Haşek yazdıkça yazmış, sanırım geveze benim gibi. Romanı bitmedi bir türlü, bitemedi!!!

    justine

    03/02/2011 at 20:08

  2. gerede yarın en düşük – 7. yani tam bizlik. gevezeliğinize katlanabilirim sanırım. heyy, kendimi bir şey sanmak üzereyim, ona göre.

    şenay izne ayrıldı

    04/02/2011 at 17:24


Bir Cevap Yazın

