şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

gününü

with 10 comments

en yakın arkadaşı olma yolunda ilerleme kaydediyorum, sevgili seven, anlattıklarını dinleme, şakalarına gülme aşamasını geçtim, birlikte öğlen yemeği yemelerdeyiz, ahhhh doyuyorummm. dün çıkışta, “güzel bir gündü” diye ağzını aradım, “evet, çabucak geçti” diye sızlanmadı, bu da bir ilerleme aslında. emin adımlarla, etrafa bakınarak yürüdüğüm bu zorlu yolda, en güçlü rakibim karısı diye düşünüyorum. görecekler.

Written by şenay izne ayrildi

01/02/2011 19:34

yeni kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. amanın! çok heyecanlı, çok renkli, çok tehlikeli, çok karışık, çok seksi… merakla bekliyorum gelişmeleri:)

    endiseliperi

    01/02/2011 at 23:37

  2. her şey çok hızlı gelişiyor, sevgili peri. bugün, ilk defa, verdiği sakızı çiğnedim. kavunluydu.

    şenay izne ayrıldı

    02/02/2011 at 17:04

  3. Peri seksi dediği için soruyorum; onun ağzından mı aldın kavun tadını?:p

    justine

    02/02/2011 at 17:48

  4. garip bir merak aldı beni.bana noluyor ki.kavun tadı şişiremeden patlattığım tüm sakızların tadı.

    lilith

    02/02/2011 at 18:15

  5. justine, çok fenaymışsınız.
    lilith, hepimize yerli yersiz bir şey oluyor.

    şenay izne ayrıldı

    02/02/2011 at 18:42

  6. Fena veya değil, soruma cevap versene lütfen:p Kaytarıyorsun, uyarayım.

    justine

    02/02/2011 at 23:06

  7. cevap veriyorum: hayır tabii ki.

    şenay izne ayrıldı

    03/02/2011 at 17:13

  8. justine, bir cikletin öpücüklerle iki ağızda dolaşımı için daha ne çok aşama gerekir, düşünsene. şenay daha çok, çok başlarda, baksana. hem başkasının çiğnediği cikleti ağzına almak, ıyk, kirli seks dedikleri bu olsa gerek:P

    endiseliperi

    03/02/2011 at 22:10

  9. Hah ha, bırakın cikleti bir kenara yahu! Biri çiğnemiş, atmış (zaten ciklet sadece ağıza tat vermek için değil midir? ne gerek var ağızda bekletmeye:)) diğeri de çiğneyenin ağzından güzelim meyve kokusunu almış. Kirli seks değil basbayağı tertemiz seks:p

    Sevgiler, selamlar.

    justine

    04/02/2011 at 12:05

  10. herkese katılıyorum.

    şenay izne ayrıldı

    04/02/2011 at 17:23


Bir Cevap Yazın

