şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

aramızda

with 3 comments

bilin bakalım nereye, mektup yazdım, amerika’ya, evet, orada şimdi gündüz. yollamadım da yollayacağımı söylemiştim, ona istinaden. ona günlerimi anlattım, ingilizce. burada anlattıklarımdan, görseniz öyle farklı ki “ohh, soo many lights” gibi şeyler yazdım. üzülmesin isterim. aklı bende kalmasın.  (did you understand me right? the people here are good they tell me what i should have done and offer what i could. i’m good, all is good, all’s well, no complaints. when i fell regret, i get down on my knees and pray) (kopyalayıp yapıştırmak)

Written by şenay izne ayrildi

24/01/2011 20:19

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ingilizce’yi bol kullanan bloglar var, bu bloglar, sanki gurbet ellerdeler de anadillerini kullanan memleketlilerini bulmuş gibi çok yakınlaşıyorlar birbirlerine. şey var bir de havalarında, batı’nın doğu’yu anlamaya gönül indirmesi gibi bir hal filan. bir üstünlük, ne bileyim, onlar kolejde okuyor da biz parasız yatılı da okuyor gibi bir farklılık, bazılarını seviyorum, ama nasıl, bir uğraş bir didinme, sevgi emektir şenay.

    çok güzel olmuş mektubun. yolla gitsin. ingilizce okuyunca bana bile daha havalı geliyor bazı metinler.
    öpüyorum. sevgiler çok.

    endiseliperi

    24/01/2011 at 20:59

  2. İngilizce yazdın ve ben şimdi derdini anladım Şenay. Haklıymışsın.

    p.s.: Senin sayfanda, Peri’nin yorumunun altına yazıyorum ya, bir dilek tutmalıyım hemen!:p

    justine

    24/01/2011 at 21:18

  3. New York’a da gelmedin ya!

    system

    25/01/2011 at 18:25


Bir Cevap Yazın

