şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

piçlik

with 4 comments

Written by şenay izne ayrildi

19/01/2011 17:21

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Yapma canım. Hatırlamak işe yaramıyor, ben denedim. Hem, en ucuzundan şeyler yıkıyor kurduğun yapıyı. Ah, ne çaresizlik.

    Hep içkili olsam, kafalar böyle çok iyi.

    justine

    20/01/2011 at 00:18

  2. gittikçe minimalleşiyorsun. fader’la şeffaflaşıp, kaybolacaksın diye korkuyorum yine yakında:) sakın kaybolma. çok düşünüyorsun şenay, tuhaftır ki aklından geçen her şeyi okuyorum artık. canım benim, ne tatlısın.

    aç kucağını, sevgiler kocamanından geliyor.

    endiseliperi

    22/01/2011 at 02:14

  3. bu müthişti şenay. bakıp durdum. çok acı ya, o yüzden güzel diyemiyor insan, ama öyle. gerçekten de piçlik. hoşlanmayacaksın eminim ama, bence de; ne tatlısın.

    aglea

    20/01/2012 at 20:56

  4. çok kötü ya, keşke başka ülkede veya bu ülkede son derece konforlu yaşasaydık, zenginlikten çıkamasaydık, instagramda gördüklerimi yapabilsem o yiyecekleri yeyip giysileri giyebilseydim ve hep içkili olsaydım :))

    Işıl

    30/03/2015 at 10:04


Bir Cevap Yazın

